יפתח זיו גלבוע גליל / שוברת שיאי יופי ברוסיה - ישראל ספורט / אני לא מוערך, אבל יודע מה אני שווה.

יפתח זיו גלבוע גליל / שוברת שיאי יופי ברוסיה - ישראל ספורט / אני לא מוערך, אבל יודע מה אני שווה.. כוכב גלבוע/גליל התייחס להפסד הדרמטי והמאכזב למכבי תא 81:78 בחצי גמר הפיינל פור. יפתח זיו יודע את מי הוא רוצה לראות באולסטאר 2018 בפורים. אני בטוח שתהיה לנו קבוצה הסגל של ליאור ליובין כולל נכון להיום גם את הרכז גיל בני, הגארד עמית גרשון, הפורוורדים נתנאל ארצי ויותם חנוכי והסנטר עידו פליישר. למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, המועדון הצפוני הודיע למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, הפועל גלבוע/גליל הודיע היום (שישי) שיפתח זיו יישאר בקבוצה עונה נוספת. דן חילק אסיסטים, וויטי חגג בצבע ופישר וקוק צלפו מבחוץ בדרך ליתרון 2:16 תוך שלוש דקות וחצי.

כנסו לקישור המצורף, היכנסו לאפליקציה והירשמו כאוהדי אלטשולר שחם גלבוע גליל.לאחר מכן לחצו like לעמוד של אלטשולר שחם והתקינו את אפליקציית המשחק. יפתח זיו הוא כדורסלן ישראלי המשחק בעמדת הרכז בקבוצת הפועל גלבוע גליל מליגת העל הישראלית בכדורסל. האדומים מירושלים כבר עם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות והם מרוויחים לראשונה העונה את המקום הראשון באופן זמני. יפתח זיו גלבוע גליל שחקן המחזור מחזור 17. יפתח זיו עובר להפועל גלבוע/גליל.

ממשיך בצפון: יפתח זיו נשאר בגלבוע/גליל
ממשיך בצפון: יפתח זיו נשאר בגלבוע/גליל from images.one.co.il
בעונה החולפת הוביל את הפועל גלבוע/גליל לגמר הפלייאוף, שם הפסידה הקבוצה למכבי תא (2:1). למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, המועדון הצפוני הודיע למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, הפועל גלבוע/גליל הודיע היום (שישי) שיפתח זיו יישאר בקבוצה עונה נוספת. אני מחכה להגיע לעמק, להיכנס לאולם ולפגוש את האוהדים המסורים של הגלבוע. השיפור הגדול, ליובין, האפשרות לככב בקבוצה גדולה, הנבחרת ואפילו ווסטברוק. יפתח זיו יודע את מי הוא רוצה לראות באולסטאר 2018 בפורים. רק אתמול (שלישי) עברה הפועל גלבוע/גליל בבקרה התקציבית ושחררה אנחת רווחה אחרי שהמשך דרכה בליגת העל בכדורסל הוטל בסימן שאלה. גלבוע/גליל עלתה לסדרת גמר הפלייאוף. מכבי ראשלצ והפועל עמק חפר העפילו לגמר הפלייאוף בליגת העל לנוער.

נכון שחובת ההוכחה עדיין עליהם, אבל יפתח זיו כבר מוביל את נהריה, חואקין שוכמן הוא המנהיג של גלבוע/גליל שמנצחת שוב ושוב קבוצות צמרת, ואפילו דני אבדיה מנצל הרכב חסר של מכבי תא לדקות משחק בכלל לא רעות בטורנירי הכנה.

יפתח זיו הוא כדורסלן ישראלי המשחק בעמדת הרכז בקבוצת הפועל גלבוע גליל מליגת העל הישראלית בכדורסל. הגארד האמריקאי טים קולמן(196, 25) חתם בגלבוע. ❤ !כבוד וגאווה מברכים את קפטן הקבוצה נתנאל ארצי ואת הרכז שלנו יפתח זיו שחקני נבחרת ישראל שהמריאו… • подпишитесь на него/нее, что просмотреть 784 публикаций. השיפור הגדול, ליובין, האפשרות לככב בקבוצה גדולה, הנבחרת ואפילו ווסטברוק. למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, המועדון הצפוני הודיע למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, הפועל גלבוע/גליל הודיע היום (שישי) שיפתח זיו יישאר בקבוצה עונה נוספת. יפתח זיו עובר להפועל גלבוע/גליל. יפתח זיו יודע את מי הוא רוצה לראות באולסטאר 2018 בפורים. גלבוע/גליל ניצחה 95:104 את הפועל אילת אחרי הארכה ועלתה למקום השני. נתנאל ארצי, יותם חנוכי, יפתח זיו, עמית גרשון, גיל בני, עידו פליישר, עמית ראובן, רון קופר בניה סרור וכאמור את מייקל יאנג. בפעם הראשונה זה עשר שנים, גלבוע/גליל פותחת עונה בליגת העל במאזן 0:2. כולם גיבו אותנו, היו איתנו והכינו אותנו מצוין למשחק, אמר כוכב גלבוע/גליל, יפתח זיו, שסיים עם 23 נקודות. בעונה החולפת הוביל את הפועל גלבוע/גליל לגמר הפלייאוף, שם הפסידה הקבוצה למכבי תא (2:1). נכון שחובת ההוכחה עדיין עליהם, אבל יפתח זיו כבר מוביל את נהריה, חואקין שוכמן הוא המנהיג של גלבוע/גליל שמנצחת שוב ושוב קבוצות צמרת, ואפילו דני אבדיה מנצל הרכב חסר של מכבי תא לדקות משחק בכלל לא רעות בטורנירי הכנה.

למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, המועדון הצפוני הודיע למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, הפועל גלבוע/גליל הודיע היום (שישי) שיפתח זיו יישאר בקבוצה עונה נוספת. גמר גביע המדינה לנערות ב'. מכבי תל אביב ניצחה והבטיחה את נפרד עם ניצחון: רק אתמול (שלישי) עברה הפועל גלבוע/גליל בבקרה התקציבית ושחררה אנחת רווחה אחרי שהמשך דרכה בליגת העל בכדורסל הוטל בסימן שאלה. בגזרת הזרים צירפה גלבוע עד כה שני.

יפתח זיו: "זה כנראה המשחק האחרון שלי בגלבוע/גליל"
יפתח זיו: "זה כנראה המשחק האחרון שלי בגלבוע/גליל" from ynet-images1.yit.co.il
שמח מאוד להגיע למועדון ביתי וקסום כמו גלבוע גליל. ג'סטין טילמן הפועל תא שחקן המחזור מחזור 18. הפועל גלבוע/גליל ביתרון 0:1 בסדרת חצי הגמר. יפתח זיו עובר להפועל גלבוע/גליל. מי יישאר, מי יעזוב ומי מתנדנד לקראת העונה הבאה. נתנאל ארצי, יותם חנוכי, יפתח זיו, עמית גרשון, גיל בני, עידו פליישר, עמית ראובן, רון קופר בניה סרור וכאמור את מייקל יאנג. היום חזרו בגן נר לעסוק בבניית הקבוצה והודיעו על צירופו של יפתח זיו. במשחקו האחרון של ליובין, גברה גלבוע/גליל על מכבי חיפה בליגה הבלקנית.

כולם גיבו אותנו, היו איתנו והכינו אותנו מצוין למשחק, אמר כוכב גלבוע/גליל, יפתח זיו, שסיים עם 23 נקודות.

יפתח זיו סיים את העונה בעוד משחק נפלא. כוכב גלבוע/גליל התייחס להפסד הדרמטי והמאכזב למכבי תא 81:78 בחצי גמר הפיינל פור. יפתח זיו ממשיך לעונה נוספת בגלבוע/גליל. יפתח זיו יודע את מי הוא רוצה לראות באולסטאר 2018 בפורים. במשחקו האחרון של ליובין, גברה גלבוע/גליל על מכבי חיפהנפרד עם ניצחון: בגזרת הזרים צירפה גלבוע עד כה שני. אני לא מוערך, אבל יודע מה אני שווה. יפתח הינו קיבוץ אשר ממוקם בסמוך למצודת ישע ובמרחק נסיעה קצר מהערים קריית שמונה וראש פינה. השיפור הגדול, ליובין, האפשרות לככב בקבוצה גדולה, הנבחרת ואפילו ווסטברוק. ביפתח ניתן למצוא מגוון שירותים קהילתיים וביניהם: גלבוע/גליל עלתה לסדרת גמר הפלייאוף. למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, המועדון הצפוני הודיע למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, הפועל גלבוע/גליל הודיע היום (שישי) שיפתח זיו יישאר בקבוצה עונה נוספת. במשחקו האחרון של ליובין, גברה גלבוע/גליל על מכבי חיפה בליגה הבלקנית.

כולם גיבו אותנו, היו איתנו והכינו אותנו מצוין למשחק, אמר כוכב גלבוע/גליל, יפתח זיו, שסיים עם 23 נקודות. לעומתם, הצפוניים ממשיכים להדרדר ונראה כי אריאל בית הלחמי לא. לראות מקרוב את השחקנים!!!התחרות המיוחדת לאוהדי גלבוע גליל יצאה לדרך!איך זה עובד? הפסד קשה, אבל אני גאה בחברים, במועדון, במאמן ובעוזר מאמן. ג'ייק כהן 20, ג'קי קארמייקל 16 (11 ריב'), דניאל יואינג 13, פרסטון נואלס 11, יפתח זיו וצ'ייס סיימון 9, אדם אריאל 6 ובן אלטיט 3.

לאחר כעשור גלבוע/גליל העפילה לפיינלפור | עמקניוז - חדשות העמק
לאחר כעשור גלבוע/גליל העפילה לפיינלפור | עמקניוז - חדשות העמק from www.emeknews.co.il
מכבי ראשלצ והפועל עמק חפר העפילו לגמר הפלייאוף בליגת העל לנוער. יפתח זיו | הפייסבוק הרשמי של הפועל גלבוע/גליל. השיפור הגדול, ליובין, האפשרות לככב בקבוצה גדולה, הנבחרת ואפילו ווסטברוק. היום חזרו בגן נר לעסוק בבניית הקבוצה והודיעו על צירופו של יפתח זיו. יפתח הינו קיבוץ אשר ממוקם בסמוך למצודת ישע ובמרחק נסיעה קצר מהערים קריית שמונה וראש פינה. דן חילק אסיסטים, וויטי חגג בצבע ופישר וקוק צלפו מבחוץ בדרך ליתרון 2:16 תוך שלוש דקות וחצי. יפתח זיו היה אפקטיבי לא פחות עם 14 נקודות וחמש חטיפות. הרכז (1.91,25) היה שותף לעונה החיובית שעברה הקבוצה הצפונית, עמה הוא העפיל לפיינל פור והפסיד למכבי תל אביב בחצי הגמר.

אני מחכה להגיע לעמק, להיכנס לאולם ולפגוש את האוהדים המסורים של הגלבוע.

הפועל גלבוע/גליל ביתרון 0:1 בסדרת חצי הגמר. במשחקו האחרון של ליובין, גברה גלבוע/גליל על מכבי חיפהנפרד עם ניצחון: קיבוץ יפתח הוקם בשנת 1948 על ידי חיילים משוחררים מחטיבת הפלמח ומשתייך למועצה האזורית גליל עליון. אני בטוח שתהיה לנו קבוצה הסגל של ליאור ליובין כולל נכון להיום גם את הרכז גיל בני, הגארד עמית גרשון, הפורוורדים נתנאל ארצי ויותם חנוכי והסנטר עידו פליישר. שמח מאוד להגיע למועדון ביתי וקסום כמו גלבוע גליל. כולם גיבו אותנו, היו איתנו והכינו אותנו מצוין למשחק, אמר כוכב גלבוע/גליל, יפתח זיו, שסיים עם 23 נקודות. יפתח זיו הוא כדורסלן ישראלי המשחק בעמדת הרכז בקבוצת הפועל גלבוע גליל מליגת העל הישראלית בכדורסל. יפתח זיו סיים את העונה בעוד משחק נפלא. אני מחכה להגיע לעמק, להיכנס לאולם ולפגוש את האוהדים המסורים של הגלבוע. השיפור הגדול, ליובין, האפשרות לככב בקבוצה גדולה, הנבחרת ואפילו ווסטברוק. נתנאל ארצי, יותם חנוכי, יפתח זיו, עמית גרשון, גיל בני, עידו פליישר, עמית ראובן, רון קופר בניה סרור וכאמור את מייקל יאנג. ג'ייק כהן 20, ג'קי קארמייקל 16 (11 ריב'), דניאל יואינג 13, פרסטון נואלס 11, יפתח זיו וצ'ייס סיימון 9, אדם אריאל 6 ובן אלטיט 3. יפתח זיו עובר להפועל גלבוע/גליל.

נתנאל ארצי, יותם חנוכי, יפתח זיו, עמית גרשון, גיל בני, עידו פליישר, עמית ראובן, רון קופר בניה סרור וכאמור את מייקל יאנג יפתח זיו. יפתח זיו | הפייסבוק הרשמי של הפועל גלבוע/גליל.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama